Monday, June 8, 2009

The Beatles memang cOol..



aku sejak akhir-akhir ni suke gile dengar lagu the beatles..siyes, lagu dorang memang best..pastu, dorang memang cool giler..sebab tu la dorang antara orang yang berpengaruh kat dunia ni mase tuh..trend dorang, fesyen dorang..

John Lennon




john lennon kena tembak 8 disember 1980




Paul McCartney..hensem kan dia..




Ringo Starr



George Harrison







lagu aku paling suka, lagu yesterday..paul mc cartney wat lagu ni n dia yang nynyi..tengok dia pon hensem..lagu ni, meletup gilerl,sampai sekarang still ade orang remake laguni..tapi tak best la bile orang lain nyanyi lagu ni, memang suara mccartney tu je yang seswai nyanyi lagu ni..maksud lagu ni pon memang mendalam..siyes, memang bagi pengajaran r kat kte..lahu yesterday ni, mc cartney mimpi tau..dy bgon tdo, trod pegi dkt piano dia, n dia men lagu ni, supaya dia xlupa..





lagu i'm the walrus pon best..goo goo goo joo..lirik dy memang slumber..
seswai la, kan lagu ni john lennon wat time dia tengah high..aku ske gle tgk video i'm the walrus ni..aku tengok dorang cool gle..




n lagu and i love her pon best..aku suka gitar dia..best..
kalu ikotkan, sume lagu dia aku suka..siyes,dorang memang best..



tu je la..siyes, dorang memang cool..

1 comment:

aimie said...

heyy, i love beatles too..
hahaha...lagu yesterday mmg best..
let it be pon lagi best ;)